• slider_1.jpg
  • slider_4.jpg
  • slider_5.jpg
  • slider_6.jpg

Voetbalschool investeert weer in nieuwe uitdaging!

goalshotDe WSV1930 Voetbalschool gaat inmiddels zijn 3e seizoen in en we hebben er weer zin in! We blijven ons verdiepen in de nieuwste innovatie op voetbalgebied en kunnen hierdoor spelers steeds meer aanbieden. De techniek, het balgevoel en de speciaal voor de WSV1930 Voetbalschool ontwikkelde voetbaltrainingen geven de spelers meer vertrouwen op het veld.
Daarnaast kunnen we buiten de uitdagende trainingen die we aanbieden onze deelnemers ook kennis laten maken met de nieuwste innovaties. Naast de Mini-soccerball, de SmartGoals, de Soccerwave, het Wiel Coerver plat doel en de Strikers streetsoccer hebben we nu de GOALSHOT aangeschaft.

goalshot

Nieuwe module Spitsen training met Goalshot

De weg naar meer goals......de WSV1930 Vvoetbalschool zal met de nieuwe module spitsentraining weer een spectaculair onderdeel hebben voor de nieuwe trainingssessie die in september gaan starten. De Goalshot staat voor de ultieme innovatie en vernieuwing in het internationale voetbal waarmee iedere speler zich maar één doel stelt...scoor zoveel mogelijk doelpunten! Het ontwerp van de Goalshot focust zich op een zo groot mogelijke visualisering van de meest scorende zones in het doel. Hiermee markeert de Goalshot de meest effectieve gebieden waar een speler op dient te richten en om de kans op succesvol scoren te maximaliseren. Door te trainen met de Goalshot leert een speler steeds sneller, gerichter en preciezer te schieten. Tijdens de ontwikkeling en het ontwerp van de Goalshot is er zorgvuldig gekeken naar de effectiviteit van schoten in de vier hoeken.

Impressie filmpje Goalshot: https://splice.gopro.com/v?id=d18jK5z67

Smartgoals
De WSV1930 Voetbalschool wilt u graag kennis laten maken met de sport innovatie van 2015. Ervaren hoe een dynamische voetbaltraining met SmartGoals in zijn werk gaat? Zien hoe de professionals zoals Ajax, PSV en Schalke 04 SmartGoals in hun trainingen gebruiken? Door middel van zes goaltjes - allen uitgerust met LED verlichting - is het met SmartGoals mogelijk om dynamisch te trainen en o.a. het reactievermogen, conditie, anticiperen, snel schakelen, veldoverzicht, teamwork, snelheid, hoge balcirculatie, en effectief communiceren om spelers te verbeteren. Naast spelers beter maken brengt het vooral heel veel plezier en succesbeleving.

Impressie filmpje wsv1930voetbalschool https://splice.gopro.com/v?id=Y62PlWr1D

Ben je ook toe aan meer uitdaging en wil je graag trainen met de Soccerwave, Goalshot en Smartoals etc...? Meld je dan snel aan voor de trainingssessies die starten op vrijdag 2 september van 18:00 tot 19:00 of van 19:00 tot 20:00. Voor meer info mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel Michel 06-23270461/Claudia 06-15233175.