WSV1930 Voetbalschool dendert lekker door!

soccerwaveDe WSV1930 Voetbalschool is inmiddels aan haar derde seizoen begonnen. We hebben in de afgelopen periode al meer dan 200 deelnemers mogen verwelkomen en deze groei is ruim boven de verwachting. Ouders en deelnemers zijn erg enthousiast over de manier van trainen geven door de zeer gedreven trainersgroep, de innovatieve materialen waar mee getraind wordt en de gunstige prijsstelling. Slechts €75 voor 10 trainingen. Voor dit tarief kun je trainen als een pro! Oefenen met de Soccerwave zorgt er bijvoorbeeld voor dat de bal in aktie blijft en maakt daardoor de training leuker en sneller. Je kunt hier je techniek aanzienlijk mee verbeteren. De Goalshot staat voor ultieme innovatie en vernieuwing in het internationale voetbal waarmee iedere speler zich maar één doel stelt,...zoveel mogelijk doelpunten scoren!

Het ontwerp van de Goalshot focust zich op een zo groot mogelijke visualisering van de meest scorende zones in het doel. Met de Smartgoals scoor je in de goal waar het licht brandt (zie film op onze site). Dit kan door er doorheen te rennen, schieten, dribbelen etc. Nadat er gescoord is zal een ander willekeurig poortje oplichten waar je weer zo snel mogelijk wil scoren. Het zorgt ervoor dat bewegen dynamisch en speelser wordt en dat de speler een gevoel van succes beleeft bij elke score. Daarnaast train je tegelijkertijd de reactie-snelheid, split-vision, snel denken, conditie, communicatie, teamwork en overzicht houden. Niet voor niets trainen steeds meer BVO’s zoals Ajax, PSV en Feyenoord met deze materialen. Het bewijs is daar. De deelnemers groeien in hun voetbalspel! Wij zijn ervan overtuigd dat een voetbalschool deze materialen in huis behoort te hebben wil je de deelnemers het allerbeste kunnen bieden. Wij houden alle innovaties nauwgezet in de gaten en volgen de clinics om onze deelnemers de nieuwste methodes aan te kunnen bieden. Dankzij onze sponsoren kunnen wij dit ook nog doen tegen een zeer gunstige prijs.

goalshot

smartgoals