Afsluiting Voetbalschool

20161130 afsluiting voetbalschoolAfgelopen vrijdag was alweer de laatste training van de sessies welke gestart zijn op 2 september. Ook deze sessie hebben de deelnemers 10 weken lang hun tanden kunnen zetten in de intensieve trainingen waarbij het enthousiasme uiteraard de boventoon voerde. Net als de vorige afsluitingen werd er gestart om 18.00 uur met een gezamenlijke training. Deze bestond o.a. uit een oefening met de Smartgoals en de goalshot. Ook kwamen de 4v4 partijvormen, het striker voetbal, de 2v1 partijvormen, en een oefening met de Soccerwave aan bod.

Rond 19.30 uur was de training afgelopen en was er voor alle deelnemers iets lekkers te drinken, een zakje chips en als leuke herinnering een mooi diploma geprint door Prepress4U uit Wormerveer.
Aan alle deelnemers, nogmaals hartelijk dank voor jullie deelname!

En inmiddels staan wij alweer in de startblokken voor de nieuwe sessies. We zullen aankomende vrijdag starten met onze Choice trainingen. Op 3 vrijdagen wordt je uitgedaagd om met de meest recente voetbaltrends, de Smartgoals, de Soccerwave en onze Goalshot te voetballen. We gaan er een waar voetbalfestijn van maken. Ook zullen we je terugbrengen naar het echte straatvoetbal maar dan in de zaal. Modules die aan bod komen zijn:
Spitsentraining, de weg om meer goals te maken met de Goalshot
Bazour training met Smartgoals, deze zullen ook worden ingezet bij de partijvormen
Daarnaast zullen we ook onze nieuwste voetbalmodule gaan inzetten!

De nieuwe standaard sessies zullen weer gaan starten op 27 januari. Inschrijfgeld is slechts €75 voor 10 trainingen (exclusief tenue €25) en inschrijven kan meteen.

Mocht je meer informatie willen omtrent de mogelijkheden neem dan s.v.p. even contact met ons, Michel (06-23270461) of Claudia (06-15233175) op!

20161130 afsluiting voetbalschool