Gratis training 20 januari WSV1930 Voetbalschool

flyer a5 wsv30 vbs gratis training 2017 klein20 januari geeft de WSV 1930 Voetbalschool een gratis proeftraining. Tijdens deze training zullen kun je geheel vrijblijvend kennis maken met onze enthousiaste trainersgroep, de uitdagende trainingsvormen en natuurlijk onze vooruitstrevende materialen. Zoals bijvoorbeeld de speciale rebounders om het voetbalspel nog echter te maken. Trainen op ieder niveau om spelers te verbeteren in het strak inpassen, links en rechts. Het richten, aannames en verwerken van de bal. En natuurlijk de Goalshot, de Smartgoals, onze vertrouwde Soccerwave en de Minisoccer ballen. Meer dan voldoende uitdaging dus voor de extra gemotiveerde speler. Inschrijven kan via de site www.wsv1930voetbalschool.nl en dan kiezen voor de button proeftraining.

We zien je inschrijving graag tegemoet!

flyer a5 wsv30 vbs gratis training 2017 klein