WSV1930 Voetbalschool 4VS4 toernooi.

flyer zaans kampioenschap 2017Afgelopen zondag werd voor de derde keer het 4vs4 toernooi georganiseerd vanuit de WSV1930 Voetbalschool. Het FEBO/ Vercom Toernooi.
Op zaterdagmiddag werd het A-veld einde middag al omgetoverd tot 6 mini-arena’s.
Zoals met alles maken vele handen licht werk! In twee uur tijd was alles opgebouwd. Echt super!

Er waren gedurende de dag 36 teams aanwezig van 6 verenigingen. Voor de jongste teams was er een ochtendprogramma en in de middag mochten de junioren het veld op. We hebben weer genoten van alle mooie acties op het veld! Het fanatisme droop er bij sommige spelers echt af. De bekers waren het tenslotte zeker waard om voor te strijden, het leverde mooie Zaanse Kampioenen op, 09-Fortuna Wormerveer, 011-Sporting Krommenie, 013-Fortuna Wormerveer, 015-WSV1930 en 017-Fortuna Wormerveer.

We hebben veel complimenten mogen ontvangen van de leiders van de verenigingen van buitenaf omtrent de strakke organisatie waarvoor dank. Echter kunnen wij zo’n mooi toernooi natuurlijk niet alleen opzetten en mogen we ieder jaar weer rekenen op onze zeer gewaardeerde vaste krachten. We waarderen het enorm dat een ieder zich vrijwillig in wil zetten om de jongens een leuke sportieve dag te bezorgen! Marco Stommel, Jan Peter & Sebastiaan van Dok, Peter, Gerben en Renate (keuken) Rogier, Marcel, Rene, Andre vd Snoek, Andre Hooijschuur, Werner, Chinouk, Jaimy, Co, Ben, Albert, Jeroen, Mitchell, Rutger natuurlijk die de scheidsrechters top heeft begeleid en gecoacht, alle scheidsrechters uiteraard want ook zonder hen geen toernooi en natuurlijk Chantal, Daphne, Suzanne, Ed en Thomas,Butter, ontzettend bedankt! Alleen met inzet van zo’n geweldig team kunnen we deze activiteiten organiseren! Ook de sponsors FEBO/ Vercom/ Prepress en Blokker bedankt voor jullie steun om dit Talenten toernooi bij WSV'30 te organiseren.

Winnaars O9

Winnaars O11