De WSV1930voetbalschool start weer op 14 september met de vernieuwde techniek, talenten en Elite voetbaltrainingen

inschrijvenOp 14 september gaan we weer starten met de vernieuwde voetbalmodules. Inschrijven kan voor de techniek, talenten en een speciale Elite groep. De WSV1930 voetbalschool gaat volgend jaar alweer haar vijfde voetbalseizoen in. De afgelopen jaren hebben we veel geïnvesteerd in onze innovaties om spelers extra uit te dagen. Want dit is hard nodig, het hedendaagse voetbal verandert. Waar is het pleintjes voetbal gebleven! De nieuwste innovatie zijn de SmartGoals sprint frames Of we nu een dribbel- of sprintparcour uitzetten we kunnen iedere speler nu meten met behulp van onze Smartapp.

Deze mogelijkheden geeft ons de tools om spelers nog meer te monitoren en te begeleiden op ieder zijn / haar voetbalniveau. Ook zullen we deze gaan inzetten om een spelerspaspoort aan te leggen voor al onze spelers.

Meerdere innovaties van de voetbalschool zijn de SmartGoals:

De SmartGoals worden gebruikt bij alle professionele voetbalclub, Ajax, PSV, AZ, Feyenoord en veel buitenlandse clubs trainen met deze intelligente trainingssysteem. Door middel van zes goaltjes - allen uitgerust met LED verlichting - is het met de SMARTGOALS mogelijk om dynamisch te trainen en o.a. het reactievermogen, conditie, anticiperen, snel schakelen, veldoverzicht, teamwork, snelheid, hoge balcirculatie, en effectief communiceren tussen de spelers.

De GoalShot
De Goalshot staat voor ultieme innovatie en vernieuwing in het internationale voetbal waarmee iedere speler zich maar één doel stelt,…scoor zoveel mogelijk doelpunten!

De Soccerwave / speciale rebounders
De Soccerwave wordt op het trainingsveld gebruikt om een bal aan te nemen, weg te draaien of om af te werken op het doel. Je kunt een bal inspelen op de Soccerwave en deze krijg je dan vervolgens terug met een curve terug. De Soccerwave is bij Manchester United en Liverpool al opgenomen in de jeugdopleiding.

De mini-soccerbal
De Mini-soccerball past perfect in de CogiTraining. Nieuw is de bal aan een touwtje niet. Een club als Ajax had een soortelijk product al 25 jaar geleden, Degene die hier lyrisch over is heeft de naam Wesley Sneijder. En hij is nog steeds de beste tweebenige voetballer van de wereld! Alle nieuwe inschrijvingen krijgen van de WSV1930voetbalschool een Minisoccerbal cadeau om thuis extra te kunnen oefenen.

Cogitraining:
De cogitraining is er op gericht om de voetballer op een creatieve manier oplossingen te zien tijdens het voetbal. Het creatieve brein en het sneller zien van voetbaloplossingen is trainbaar. Wanneer patronen en spelsituaties herkend worden door de hersenen zorgt dit ervoor dat spelers sneller de juiste beslissingen kunnen nemen.
Met cogitraining kunnen we bovenstaande opbouwen vanuit oefeningen gericht op balbeheersing en lichaamsbeheersing. Deze oefeningen worden uiteraard aangeboden in onze trainingen.

Meer informatie kunt u vinden op de www.wsv1930voetbalschool.nl site. Wij bieden 10 leuke en leerzame voetbaltrainingen aan voor slechts € 75. De nieuwe voetbaltrainingen starten weer op 14 september 2018. Op 7 september geven we een gratis voetbaltraining, iedereen kan hiervoor inschrijven, ga naar de www.WSV1930voetbalschool.nl site en schrijf je in!