Zaans Kampioenschap 4vs4 voor talenten.

De WSV1930 Voetbalschool geeft dit jaar het startschot voor een jaarlijks terugkerend 4vs4 toernooi. Selectieteams uit de Zaanstreek zijn uitgenodigd voor dit FEBO/VERCOM toernooi en zullen tijdens dit toernooi gaan strijden om de titel 'Zaans Kampioen 4vs4'.
Op zaterdag 13 juni zullen de volgende selectie of talententeams aanwezig zijn.
F1 pupillen, E1 pupillen, D1 pupillen, C1 junioren, B1 junioren en A1 junioren.
De selectie of talenten van deze teams worden samengesteld door de hoofdtrainers.

Een team bestaat uit max 8 spelers, zonder keeper.
WSV1930 heeft als voordeel om per afdeling twee teams in te delen, met uitzondering van de F1.

De deelnemende clubs zijn:
Fortuna Wormerveer- SVA- Hellas Sport- Sporting Krommenie-WSV1930.
Omdat het echt een talententoernooi is en we de uitdaging voor de spelers extra groot willen maken zullen de talenten van Jonger Oranje in alle afdelingen een team afvaardigen. Uiteraard zal dit zinderende duels op leveren voor alle deelnemers.

Wij organiseren dit unieke evenement 4vs4 om de beste voetballers van de Zaanstreek in hun leeftijdscategorie tegen elkaar te laten strijden in de kleine ruimtes. De WSV1930 Voetbalschool stimuleert voetbal in de kleine ruimtes juist om de techniek, de vele balcontacten en de handelingssnelheid te bevorderen. De beweging met en zonder een bal creëren de keuzes van het voetbal, de snelheid van de aannames, het wegdraaien van een tegenstander, de snelle combinaties en de 1 tegen 1 vorm zullen veel succesmomenten en spektakel op gaan leveren.

Dat we hiermee vanuit de WSV1930 Voetbalschool een toernooi op gaan zetten waar talent zijn beste beentje kan voor zetten zijn ook de BVO's niet ongemerkt voorbijgegaan. We zijn erg verheugd om te kunnen melden dat we inmiddels ook de toezegging hebben ontvangen van aanwezigheid van meerdere scouts van zowel Ajax, AZ als FC Volendam. En daar zijn we natuurlijk super trots op!

Michel Dekker
Claudia Gosman