Ontwikkelingen WSV 1930 Voetbalschool

vbs sessies 2016De Voetbalschool investeert graag in de nieuwste materialen. Daarom trainen wij o.a. ook met de Soccerwave en het Wiel Coerver doel. En wat te denken van de SMARTGOALS die we binnenkort gaan introduceren bij de PRO sessies. Allemaal innovatieve en grensverleggende tools om de deelnemers nog meer uitdagingen te kunnen geven naast de reguliere trainingen.

Daarnaast wordt met ingang van februari ook weer ons trainersteam uitgebreid! Stan Snijders, gewaardeerd speler uit AFC Alkmaar 1 en Kaj Sierhuis uitkomend voor Ajax A1, zullen ons team komen versterken per februari. Wij zijn ervan overtuigd dat we hiermee wederom over 2 krachtige, enthousiaste trainers kunnen beschikken en daarmee bestaat ons team inmiddels alweer uit 9 bevlogen trainers voor onze deelnemers!

En uw zoon /dochter kan daar binnenkort ook bij aansluiten want wij starten weer met de nieuwe sessies! Een sessie bestaat uit 10 trainingen van één uur. Kosten: € 89,50 inclusief kledingpakket bestaande uit shirt, broek en sokken bij nieuwe aanmeldingen. Instromen bij Vervolg of Top is mogelijk na overleg! Maximaal 12 spelers per sessie.

De eerste training start vrijdag 19 februari. Inschrijven kan meteen. Voor meer info bel of mail s.v.p!
Michel 06-23270461/Claudia 06-15233175