Ervaar de WSV 1930 voetbalschool zelf

12 september zijn we voortvarend gestart met de eerste groep enthousiaste deelnemers. We hebben ook een aantal niet WSV-ers mogen verwelkomen. Erg leuk! Zoals eerder gemeld zaten de sessies binnen een paar dagen vol. Dit bevestigde ons vermoeden dat er behoefte was aan extra trainingen op een hoger niveau. Inmiddels hebben we de eerste 6 sessies erop zitten.

Wij zijn erg enthousiast over de trainingen, het materiaal, de leuke reacties maar met name de gedrevenheid en inzet van de deelnemers! Het is een ontzettend leuke groep waar we mee mogen werken.

Om een snelle indruk te krijgen raden we jullie ook zeker aan om het filmpje te bekijken. Hierin krijg je een goed beeld wat de WSV1930 voetbalschool je extra kan bieden bovenop de reguliere trainingen.

Voor wat betreft de opleiding zitten wij ook niet stil. Wij zijn achter de schermen druk bezig met de voorbereidingen voor het vervolg op de basistraining. De vervolgtrainingen zullen net als de basistrainingen plaats gaan vinden op de vrijdagen medio maart. Wil je graag aansluiten bij de basistrainingen meldt je dan s.v.p. bij ons aan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via de website www.wsv1930voetbalschool.nl waar ook weer nieuwe foto's op staan. Inschrijfkosten € 79.50 incl tenue.