Lancering WSV1930 voetbalschool

Tijdens het scholentoernooi is het startschot gegeven voor de WSV1930 voetbalschool!
Tijdens de vele demotrainingen (E1 en andere demospelers, hartelijk dank!) in de opblaasbare boarding van de FEBO werd een goed idee gegeven van wat de voetbalschool te bieden heeft.

In september kunnen wij gaan starten met de 1e groep enthousiastelingen die zich merendeel tijdens deze dagen hebben aangemeld. De eerste sessies voor september liepen heel snel vol!
Dank voor het vertrouwen!

Zoals jullie hebben kunnen zien tijdens deze demotrainingen biedt de voetbalschool ook echt iets extra’s. Andere trainingsvormen en materialen maken het erg leuk voor de spelers om het
toch wel intensieve trainingsuur goed vol te houden. Neem dan ook zeker even een kijkje bij de foto’s en demofilmpjes!

De spelers die helaas geen plek in de eerste sessies hebben kunnen bemachtigen krijgen automatisch een gereserveerde plek voor de sessies in maart.
Alle betreffende spelers zijn daar over geïnformeerd. Mocht uw pupil hier ook bij aan willen sluiten meldt u hem/haar dan aan s.v.p. via de site www.wsv1930voetbalschool.nl
of via de button voetbalschool op de WSV site. Vol=vol!