Komende evenementen

• vr 27 .
    sep

Wil je op niveau trainen en jezelf verder ontwikkelen, Schrijf dan in voor deze voetbaltrainingen. We trainen 60 minuten op een hoog tempo. Alle faseringen(Technisch, Tactisch, Fysiek, Mentaal en sociaal) komen terug in deze voetbaltrainingen. We trainen in kleine groepjes van maximaal 6 of 8 spelers.

De oefenstof komt uit onze eigen voetbal academy en wordt elk jaar aangepast en uitgebreid aan het niveau van de spelers. Door middel van onze voetbalinnovaties (o.a. Smartgoals, Soccerwave, Goalshot, Rebounders) staat plezier en presteren centraal in onze voetbaltrainingen.

De volgende handelingen zullen worden aangereikt:
    Loopscholing, houding, coordinatie en veelzijdig bewegen, het trainen van de voorvoeten.
    Trainen op startsnelheid, reactie, kijkgedrag.
    Techniek training en werken aan je handelingssnelheid.
    Cognitieve voetbalvormen met oa de Smartgoals.
    Voorvoeten staan en het verwerken van de bal meteen vooruit.
    Specifieke 1v1 vormen, aanvallen, verdedigen en omschakelen.
    Chaostrainingen vanuit onze voetbal academy.
    Traptechniek en aanname van de bal i.c.m. afwerken op een speciaal doel waardoor spelers in een korte tijd veel meer balcontacten en doelpogingen hebben
    SmartGoals en Sprintframes om spelers te monitoren in ons spelersvolgsysteem
    Spitsentrainingen met Goalshot/ soccerwave om zoveel mogelijk doelpunten te maken

De WSV1930 voetbalschool is bedoeld voor spelers/speelsters in de leeftijd van 6 t/m 18 jaar.
    De jongste talenten start om 18:00 en de oudere groep om 19:00

Kosten € 125 excl kledingpakket € 14,95 bestaande uit shirt, broekje en sokken. Kledingpakket is verplicht. De eerste training start op 27 september 2024. Inschrijven kan meteen! Voor meer info mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel Michel 06-22833010.

Datum van de 10 trainingen zijn:
    De extra gratis training is op vrijdag 20 september!
    Deze Talenten en Smallgroup training starten op vrijdag 27 september 2024
    Training 2 - 4 oktober
    Training 3 - 11 oktober
    Training 4 - 18 oktober
    Training 5 - 25 oktober
    Training 6 - 1 november
    Training 7 - 8 november
    Training 8 - 15 november
    Training 9 - 22 november
    Training 10- 29 november

vrijdag, 27. september 2024 - 18:00 tot 19:00
  • vr 27 .
    sep

De volgende handelingen zullen worden aangereikt:
    Trainen op startsnelheid, reactie, kijkgedrag.
    Techniek training en werken aan je handelingssnelheid.
    Cognitieve voetbalvormen met oa de Smartgoals.
    Voorvoeten staan en het verwerken van de bal meteen vooruit.
    Specifieke 1v1 vormen, aanvallen, verdedigen en omschakelen.
    Chaostrainingen vanuit onze voetbal academy.
    SmartGoals en Sprintframes om spelers te monitoren in ons spelersvolgsysteem

De jongste talenten start om 18:00 en de oudere groep om 19:00

Datum van de 10 trainingen zijn:
    De extra gratis training is op vrijdag 20 september!
    Deze Talenten en Smallgroup training starten op vrijdag 27 september 2024
    Training 2 - 4 oktober