Meidendag bij de WSV 1930 Voetbalschool

De WSV1930 Voetbalschool organiseert vrijdag 27 februari een exclusieve voetbaltraining voor meiden. Deze trainingen worden gegeven in twee dagdelen van 10.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 15.00.
De groepen zijn klein zodat iedereen optimaal kan trainen. In twee uur zullen we je veel verschillende trainingsmethoden aanbieden. Ook zullen we gebruik maken van verschillende fun elementen om je op verschillende fronten uit te dagen.
Wil je meer balgevoel krijgen? Net als Wesley Sneijder gebruiken we hier een speciaal balletje voor!

Wil je beter gaan schieten en wil je meer doelpunten maken? Ons platte Wiel Coerver Doel gaan we gebruiken om per training drie keer zoveel op doel te schieten.

Wil je meer mogelijkheden leren om een bal aan te nemen? Wij kunnen je deze aanreiken. Test onze strikers in de 1vs1 en gebruik deze vaardigheden in de afsluitende partijvorm!
Wil je verbeteren en een leuke dag hebben samen met je vriendinnen? Schrijf je dan snel in. Kosten voor deze 2 uur durende training zijn slechts € 13,95.

Locatie: WSV1930 sportcomplex
Inschrijven via button.