Trainers WSV1930 Voetbalschool hebben er weer zin in!

trainers voetbalschool kleinAfgelopen vrijdag zijn de nieuwe voorjaars trainingen op de vrijdagavond weer gestart. Het A-veld wordt dan omgetoverd tot een heus voetbalspektakel. De ontwikkelingen van de voetbalschool hebben de afgelopen tijd niet stil gestaan. De trainersgroep is uitgebreid van 7 naar 9 trainers met Stan Snijders en Kaj Sierhuis!
Dat de WSV1930 Voetbalschool blijft investeren en daarmee de meest vooruitstrevende Voetbalschool in de Zaanstreek is blijkt ook uit onze nieuwste aankoop ‘de SmartGoals’.

Deze nieuwste innovatie op het voetbalgebied geven de spelers nog meer uitdaging en spelvreugde aan het voetbalspel. Ajax, PSV en andere topteams trainen ook met deze nieuwste ontwikkeling om de handelingssnelheid te verhogen en biedt nog veel meer aspecten om spelers te verbeteren in hun spel.

Daarnaast hebben we vanaf heden ook mogelijkheden om verjaardagspartijtjes te organiseren. Interesse? Vergeet ons niet te liken op Facebook!

trainers voetbalschool 20160225