Minidag

15 april heeft de Minitraining plaatsgevonden. Deze werd gratis aangeboden vanuit de WSV1930 Voetbalschool. We mochten ruim 40 minispelers verwelkomen en het was dan ook een drukte van belang. De kleinsten hadden er veel zin in en de trainers uiteraard ook. De deelnemers werden in 4 groepen geplaatst. Sommigen waren al bekend met het spelletje, voor anderen was het de eerste keer op de (kunst) grasmat. Hoe dan ook, ze hebben genoten van de oefeningen! Na afloop kregen ze allemaal nog een mooi rugtasje mee van onze sponsor FEBO met daarin een keycord, een mooie sticker en informatie over WSV1930 & de Voetbalschool. Het was een succes en ook hartelijk dank voor alle positieve reacties! Deze minitraining zal zeker komend seizoen worden herhaald.

flyer vbs minidag