WSV1930 Voetbalschool diploma uitreiking

Vrijdag 22 mei was de laatste van de 10 trainingen van de sessies die gestart zijn op 6 maart. Maar liefst 45 kinderen mochten we deze sessie verwelkomen. Een groei van maar liefst 110%. Nieuw deze sessie waren de Vervolgsessies. Deze sessie is de opvolger voor de deelnemers die vorig jaar gestart waren in de Basis sessie aangevuld met enkele selectiespelers.

Na de laatste gezamenlijke training was er wederom weer tijd voor een praatje van Michel, een drankje en een zakje chips als afsluiting. Alle deelnemers werden hartelijk bedankt en we kunnen zien dat ze weer een hoop geleerd hebben. De reacties van de deelnemers en ouders zijn in ieder geval zeer positief. Een ouder bedankte zelfs alle trainers met een heerlijke taart! Zie de button voor meer foto's

Op 4 september zullen we weer gaan starten met de Najaar sessies. Nieuw hierbij is de Top sessie. Deze sessie is de volgende stap voor onze deelnemers die de Vervolg training hebben gevolgd. Ook selectiespelers en spelers uit een talententeam mogen hier rechtstreeks bij aansluiten. Er is nu ook nog ruimte in de basis sessie.

20150522 vbs diploma3

20150522 vbs diploma4

Kklik hier voor nog meer foto's in het fotoalbum.